گرگنما یا توهم
 
VAMPIRES ARE REAL
دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, :: 6:39 ::  نويسنده : Mohsen Takalloozadeh       

فکر میکنند یا واقعا گرگ میشوند؟

گرگینه ها نیز یکی از موجودات جالبی هستند که همه روزه همه کس به دنبال اطلاعاتی راجع به آنها هستند. در افسانه های قرون جدید و قرن معاصر ذکر شده است که وجود کامل ماه بر مقدار آدرنالین خون تاثیر میگذارد و باعث بوجود آمدن حالت هاری در گرگینه میشود. و قطعا گرگینه هم تغییر شکل میدهد. خوب از آنجایی که معمولا گرگینه هایی که از آنها تعریف شده است صورت خود را اصلاح نمیکردند ممکن بود در حالت هاری آنها نام هار بودن را تغییر شکل دهند. خوب تمام این مسائل در حد فرضیه است نا یک گرگینه را ببینم و از او بپرسم. خوب در هر حال می خواستم بگویم که در گذشه و در کتابهایی که در قرون وسطه نوشته شده است خبری از تغییر شکل در زمان قرص کامل ماه نبوده است!!!!!!!!!!

اما خوب امروزه میتوانیم با استفاده از علم ثابت کنیم که نور کامل و مستقیم ماه باعث میشود ادرنالین راحت تر در خون پخش شود و  یکی از دلایل هار شدن در این حالت در معرض نور مستقیم ماه قرار گرفتن است.                                                                                                                                  دانشمندان نام بیماری گرگینه ها را لایکانوتروپی گذاشته اند که این بیماری نقل میکند فرد بیمار دچار هاری شده و توهماتی به او دست میدهد و که فرد فکر میکند گرگ شده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هنوز هم هیچ کس نمیداند فکر میکنند گرگ شده اند یا واقعا گرگ شده اند؟ اما خوب هر چه که باشد باعث گرسنگی شدید میشود و با پاره پوره کردن شکم حیوانات و گاهی هم انسان ها تمام میشود!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

برای کشف حقیقت خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان VAMPIRES ARE REAL و آدرس mtvampire.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 82902
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1